Kirsten Bloemen wordt influencer voor Éminence Organics
25 januari 2019 

Kirsten Bloemen wordt influencer voor Éminence Organics

Influencers zijn populair. Ze vertegenwoordigen een merk op hun geheel eigen wijze, en brengen het zo onder de aandacht van hun volgers op instagram en andere Social Media.

De consument identificeert zich met de influencer en ziet haar als haar grote voorbeeld. Het merk of product dat de influencer aanbeveelt past dan meestal ook in het straatje van de volger. Beslissingen en keuzes worden nu eenmaal genomen en gemaakt met onze emoties, ons reptielenbrein. Het moet goed voelen.

Niet voor niets worden Bekende Nederlanders ‘gebruikt’ voor reclame. Wie wil er zich nu niet identificeren met de ultraknappe, Uber hippe en steenrijke ster die aan alle kanten bejubeld wordt, ook nog eens met de meest sexy man getrouwd is, er altijd uitziet om door een ringetje te halen en de hele dag shoppend door kan brengen?

Helaas is dit vaak maar de halve waarheid, wordt het mooier gebracht dan dat de werkelijkheid is én is dit gewoonweg onnavolgbaar. Dit is niet het gewone leven van de gemiddelde Nederlander. En of ze gelukkiger zijn is daar ook niet aan af te leiden.

Bovendien krijgt die persoon zoveel cosmetica en andere merken aangereikt als ze wil, waarvoor ze ook nog eens een behoorlijke som geld verdient als ze dit promoot. Het feit dat ze het promoot wil vervolgens nog niet zeggen dat ze het ook daadwerkelijk gebruikt. Het blijft een spelletje, maar ik houd niet van dat soort spelletjes van feitelijk consumenten om de tuin leiden.

De bewuste consument

En ook de consument van deze tijd is daar klaar mee. Te vaak zijn ze voorgelogen. Zoveel, dat ze wantrouwig zijn geworden. Hun kennis reikt steeds verder door internet en bewustwording. De consument wil niet alleen meer weten wat het voordeel is, ze wil ook weten wat erin zit. Hoe het gemaakt is en of het ook iets goeds doet voor de wereld. Zonder concessies te doen aan kwaliteit overigens.

Dezelfde bewuste consument is bezig met een bewuste lifestyle en durft keuzes te maken die anders zijn dan doorsnee. Keuzes die goed of beter voelen en goed zijn voor mens, dier en aarde. En weet je wie de meest bewuste consumenten zijn die het verschil durven maken op een hele leuke en vooral niet saaie manier?

Juist, de millennials! De leeftijdsgroep die is grofweg geboren is tussen 1980 en 2000.

Terug naar Kirsten Bloemen.

Kirsten Bloemen is zo’n millennial. Vijfentwintig lentes jong, in de bloei van haar leven. Schrijven is haar passie en talent evenals de berg creativiteit die haar in het bloed zit.  Dit heeft voor haar al geresulteerd in een mooie job als eindredacteur van het meisjesblad Girlz en redacteur van Libelle.

Tegelijkertijd is ze haar eigen site en instagram account begonnen onder de noemer www.geenblaadjesla.nl. Onlangs bracht ze haar eerste E-book uit.

Als bewuste vegetariër en later veganist wil ze anderen helpen door dit onderwerp eigentijdser te maken. Met een dosis humor, zelfspot, gedeelde struggles en vele recepten maakt ze deze levensstijl voor anderen toegankelijker en luchtiger. Ze laat zien dat dit zeker kan in een moderne manier van leven.

De keuze veganist te worden is al geworteld in haar jeugd. Zo zielig vond ze die diertjes, zoals elk kind dat eigenlijk vindt maar wat weggewuifd wordt. Later ging ze zich nog meer realiseren over al het leed wat de dieren werd aangedaan, dat ze besloot dat het voorgoed over was met dieren eten en alles wat van dieren afstamt.

De volgers liegen er niet om. Ze wordt gigantisch omarmd door een grote groep bewuste millennials en ook voor ouderen is ze inspirerend. We gaan ongetwijfeld nog veel van haar horen.

De ideale Éminence Organic influencer

De producten van Éminence Organics zijn volledig biologisch, waarvan een groot aantal producten vegan zijn. Duurzaamheid staat voor hen hoog in het vaandel op alle gebieden en zoals ook Éminence Organics uitdraagt zijn humor en lifestyle de belangrijkste levenselixers. Éminence heeft als missie om jouw welzijn te verbeteren. Goed doen voor je huid, je lichaam én de wereld.

 

Hoe mooi kan een match zijn?

Een voorwaarde van ons was dat Kirsten zich unaniem met Éminence gaat verbinden, wat betekent dat zij niet voor een ander merk ernaast kiest. Dus zijn we een try-out gestart, ze moest het ook echt zelf een goed en aansprekende productlijn  vinden.  En nu is ze om. Verknocht.

Kirsten is zo’n ijkpersoon van een doelgroep die Éminence Organics past. Deze leeftijdsgroep die bewust nadenkt en keuzes maakt, doet dat ook in het verzorgen van hun huid en lichaam. Met vegan cosmetica, zonder chemicaliën. Werken aan een gezonde huid, want je mooiste huid ontstaat van wat je eet, hoe je leeft én hoe je je dagelijks verzorgt met de juiste producten. Af en toe een speciale huidbehandeling met een gedegen gepersonaliseerd advies. Overigens is Éminence Organics voor alle leeftijden.

Je huid is je spiegel

Sinds haar veganistische leefstijl zijn behalve haar verbeterde energielevel ook haar huid, haren en nagels veel mooier en beter geworden. Haar lifestyle doet haar goed, wetende dat ze op deze manier ook bijdraagt aan een betere wereld. Éminence Organics doet daar  nog een schepje bovenop.

Want zeg nu zelf. Je huid is toch een orgaan wat veel zorg en aandacht verdient? Je hebt er maar een en je hebt nog een heel leven voor je!

We gaan ongetwijfeld van Kirsten horen.

p.s En mocht zij onverhoopt straks toch tot de categorie Bekende Nederlanders gaan horen, dan hebben wij haar al gestrikt.?

 

Warme groet,

Annelies

 

 

 

Over de schrijver
Ferdinand
Door

Ferdinand

op 26 Jan 2019

Mooi verhaal succes

Annelies Aarts
Door

Annelies Aarts

op 30 Jan 2019

Dank je Ferdinand.

Reactie plaatsen