'Als je blijft doen wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg'

“Mijn klanten zijn tevreden, velen komen graag terug, maar ik zou zo graag méér resultaat halen uit mijn salon”. Voor veel beauty experts blijft het lastig om meer klanten te krijgen of de juiste klanten te krijgen en om hun omzet te verhogen. Zonder iets aan te smeren, want daar houdt niemand van.


Herken jij dit?

null

Ontdek nu hoe je dit kunt veranderen

In de eendaagse training ‘Van klanten fans maken’ leer je hoe jij die 9 kunt scoren bij jouw klanten. Of noem je ze net als wij liever gasten? Omdat je weet dat je met gastvrijheid het verschil maakt. Is jouw mindset gericht op behandelingen en producten verkopen? Op jouw gasten blij maken? Of op een combinatie daarvan? Wij geloven in BLIJverkoop. Een manier van verkopen waar zowel jouw gast als jijzelf blij van wordt. Een manier die niets te maken heeft met aansmeren, maar juist met inspelen op de wensen van de ander. Hoe je dat doet leren we je graag! We besteden in deze training zowel aandacht aan je mindset als aan praktische vaardigheden. Zo leer je o.a. het 4A model voor het ideale (BLIJ)verkoopgesprek. De training is praktisch en praktijkgericht. Een gezellige lunch en ruimte om te netwerken met collega’s is er natuurlijk ook.


HelMir

Van mij krijgen Anouk en Annelies beide een dikke 10, heel fijn om jullie enthousiasme te ervaren. Dit geeft je energie.

Miriam van Geel - HelMir

De inschrijving is inmiddels gesloten.
Meld je aan op de nieuwsbrief om op de hoogte gehouden te worden van nieuwe inschrijfmogelijkheden.

Annelies Academy

Voor wie?

De training 'Van klanten fans maken' is bedoeld voor beauty professionals. Voor hen die behandelingen uitvoeren en producten aanbieden. Dat kan als ZZP'er zijn, als medewerker in een salon of als eigenaar van een salon met medewerkers.

Annelies Academy

Met wie?

Deze training is op open inschrijving. Je neemt deel in een groep van 6 tot 12 deelnemers. De fysieke eendaagse training vindt plaats op de Annelies Academy in Vorstenbosch (tussen Den Bosch en Eindhoven) en de online training gaat via Zoom en is verdeeld over twee ochtenden.
Annelies Academy

Wanneer?

Momenteel zijn er nog geen nieuwe data bekend. Meld je aan voor de nieuwsbrief en hoor als eerste wanneer de training weer zal plaatsvinden.

Programma 'Van klanten fans maken'

Logo Annelies Academy
  • Klant of gast? Hospitality maakt het verschil!
  • Score die 9!
    • Mindset: verkopen is helpen te kopen
      • Aansmeren versus BLIJverkoop
      • Altijd +1
      • Het ideale verkoopgesprek: de 4 A's
      • Ken je KPI's: gemiddeld bonbedrag en aantal stuks per klant

Voorafgaand aan de training ontvang je wat vragen ter voorbereiding en na afronding krijg je oefeningen mee voor in de praktijk. Zo helpen we je om ook daadwerkelijk met het geleerde aan de slag te gaan!

Trainer Anouk van de Laar

Deze training wordt gegeven door Anouk van de Laar, een zeer ervaren trainer in de retail en hospitality. We beloven je dat als je met haar tips aan de slag gaat, je de investering in deze training in 10 werkdagen hebt terugverdiend!


Zij heeft jarenlange ervaring bij onderstaande bedrijven:

arrow_drop_up arrow_drop_down